La ricetta chì ti portu oghje hè tutalmente un dolce artigianu è tradiziunale. Si tratta di u rotuli d'anice. Quale hè chì ùn hà micca vistu a so mamma o a so minnana coce qualchì rotulu d'anice fattu da elli?
Hè una ricetta assai sèmplice da fà, basta à seguità i passi unu à unu è ùn saltà nisunu ingrediente. Fighjate nantu à i dati!
Rulli di anice
Alcuni rotuli d'anice sò una ricetta tipica per l'arrivu di u vaghjimu, in Pasqua o in Natale. Sò belli cù un caffè diliziosu!
author: Carmen Guillen
Sala di cucina: Spagnolu
Tipu di ricetta: Dessert
Porzioni: + 10
Tempu di preparazione:
Tempu di cucina:
Tempu tutale:
Ingredients
- Oghji 8
- ½ chilò di zuccheru
- 3 sacchetti di levitu
- Vaniglia
- ½ vetru di anice
- Zest di 3 limoni
- Farina
- 24 cucchiai d'oliu d'aliva
Preparazione
- Pigliemu una conca è aghjustemu prima u bianchi d'ova, chì battaremu bè lascienduli à u puntu di neve. Dopu aghjustemu u zuccheru è batte torna.
- A prossima cosa serà di piglià unu per unu u restu di ingredienti: levitu, vaniglia, anice, 24 cucchiai d'oliu d'oliva, scorza di limone, è farina.
- Di a farina Ùn pudemu micca dà una misura esatta perchè hè cum'è a massa hè necessaria. A pasta serà perfetta per fà e ciambelle quandu si appiccica à e nostre dite.
- U prossimu passu serà fate e ciambelle è fritte in oliu caldu (oliu di girasole). Una volta fritti i passemu zuccaru è prontu! Lasciateli rinfriscà è manghjà.
Noti
Se ti piace u cannella pudete aghjunghje un pocu à u zuccheru. Seranu ancu assai boni cusì.
Infurmazione nutrizionale per porzione
Calorie: 120
2 cumenti, lasciate i toi
Hè bè chì ùn diate micca a farina esatta, ma almenu dà una apprussimazione, postu chì ùn avemu micca assai idea chì pudemu sapè induve andemu più o menu. Grazie.
Salute Yolanda ... Tra 500 è 600 grammi di farina circa. A pasta serà ideale quandu si vede chì quandu si prova à fà e ciambelle, si appiccicanu un pocu à e dite. Grazie à tè!