Filettu di porcu in salsa, un piattu perfettu per preparà à un pastu di festa, un filettinu diliziosu chì hè assai faciule da preparà è un piattu chì pudemu fà in anticipu.
Aghju preparatu sta ricetta cù filettu di maiale ma pò esse fatta cù altre carne, cum'è u porcu o u lombu di pullastru ....
U filettu di porcu in salsa pò esse accumpagnatu da patate, ligumi, funghi .... Tuttu ciò chì ci piace hè assai bonu per ellu.
Filettu di porcu in salsa
author: Montse
Tipu di ricetta: Carnes
Porzioni: 6
Tempu di preparazione:
Tempu di cucina:
Tempu tutale:
Ingredients
- 2 filetti di porcu
- 2 cipolla
- 2 carotte
- I pumati 2
- 250 funghi o champignons (pò esse variati)
- 1 mazzu d'erbe (timu, rosumarinu, foglia di allore)
- 200 vinu biancu
- 1 picculu bichjeru d'acqua o di brodu
- Oil
- Pepperu
- Sal
Preparazione
- Per preparà u filettatu in salsa, prima metteremu una casserola à scaldà cù un pocu d'oliu, a metteremu nantu à un focu piuttostu forte.
- Pulimu i filetti, i staghjunemu è quandu l'oliu in casserola hè caldu l'aghjustemu è li femu brunisce da tutti i lati.
- Sbuchjemu e cipolle è e tagliemu in pezzi.
- Pulimu e carote, tagliate in pezzi mediani.
- I pumati sò lavati è tagliati in quartieri.
- Una volta chì i filetti sò brusgiati, aghjunghjite tutte e verdure intornu à i filetti, aghjunghjite l'erbe è fate coce per circa 15 minuti, assicurendu chì ùn brusgianu micca. Pudete aghjunghje un pocu d'acqua o di brodu, s'ellu ferma assai.
- Dopu stu tempu, aghjunghjite u vinu biancu, lasciate coce per altri 10 minuti, se hè troppu seccu, aghjustate un pocu d'acqua o di brodu.
- Ci vole à lascià coce finu à chì i ligumi sianu pronti, ùn deve micca esse seccu, hè megliu aghjunghje u brodu per chì u filettatu sia suchjosu.
- Se ti piace u filettatu menu fattu, hè megliu à cacciallu è lascià coce e verdure.
- Quandu u filettatu è e verdure sò presenti, pigliamu parte di e verdure è macinemu, mischjemu cù a salsa di u filettatu è cusì avemu una salsa più gustosa.
- Lasciate rinfriscà è tagliate in fette, mette in una surgente è serve.
Sianu the first to comment