Vi ricordate quandu a settimana passata vi diciamu chì ùn avemu micca da scaccià nunda di ciò chì avemu avutu usatu per preparà u fondu scuru? Forse a carne è i vegetali utilizati per preparà ùn anu micca assai sapori dopu l'alimentazione, ma chì ùn ci impedisce micca di preparà un stufatu diliziosu cù questi: Vecchi vestiti cù patate è bròcoli.
I vechji vestiti Il s'agit d'un plat préparé à partir des restes d'autres repas et c'est précisément ce qu'on fera ici. Pigliate a carne è i ligumi chì avemu usatu per preparà u fondu scuru, a mità di broccoli chì avemu avutu cottu, un pocu di patate è trasfurmà in un platu per tutta a famiglia aghjunghjendu un pocu di tomate è un pocu di spezie.
Sia tomate è spezie, in particulare questi, sò assai impurtanti per dà sapori à stu platu. In casa avemu usatu una mistura chì hè aduprata in cucina indiana, bangladesh, pakistana è altre cucine di l'Asia sudorientale: garam masala. Andemu à l'affari ?
A ricetta
- I pezzi di carne è verdura nantu à u fondu scuru (vede a ricetta)
- 2 patate
- 2 carotte
- Salate è pimentine
- Brodo di verdura o carne
- 2 cucchiai di salsa di tomate
- ½ cucchiara di garam masala
- ½ broccoli cotti
- Sbuchjemu e patate è carotte. Tagliamu u primu in cubi è u sicondu in fette grossi.
- Pudemu in una casseruola, salinu è pepite è copremu di brou, per coccu finu à quasi morbidi.
- Allora, incorporemu i trimmings è i vegetali Da u fondu scuru, u pumadoru frittu, u garam masala, è u bròcoli è coccia tuttu per 2 minuti più nantu à u focu altu.
- Servimu a robba vechja cù patate è bròcoli caldi.
Sianu the first to comment