Pasqua si avvicina è u baccalà hè unu di i pesci più cunsumati. Cù u coddu pudemu preparà assai platti, hè un pesciu chì combina assai bè in parechje manere.
Stufatu di risu cù patate è baccalà hè un platu di cucchiara assai cumpletu è simplice per preparà.
Stufatu di risu cù patate è baccalà
author: Montse
Tipu di ricetta: Starters
Porzioni: 4
Tempu di preparazione:
Tempu di cucina:
Tempu tutale:
Ingredients
- 100 gr. di risu
- 3 patate
- 3 pezzi di baccalà dissalatu
- 1 cebolla
- 1 pimentu verde
- 3-4 cucchiai d'oliu d'aliva
- 1 cucchiara di dessert di paprika dolce
- Sal
Preparazione
- Per fà u stufatu di patate cù u risu è u baccalà, avemu da principià per dissaltà u baccalà, u mantenemu in acqua per 48 ore, cambiendu l'acqua ogni 8 ore. Pudemu cumprà dighjà dissalata.
- Tagliate a cipolla è u pepite verde in picculi pezzi.
- Calami una padedda cù un pocu oliu nantu à u focu medium, aghjunghje a cipolla è u pepite verde. L'avemu lasciatu pochjà.
- Sbuccia e lava le patate, tagliale a pezzetti.
- Aghjunghjite e patate è u risu à a padedda, saltate cù a salsa, aghjunghje a cucchiara di paprika, stirate tuttu cù cura per chì u paprika ùn brusgià.
- Allora aghjunghje l'acqua per copre e patate. Lasciate e patate è u risu coccu finu à chì e patate tenere è u risu sò cotti. S'è no vedemu ch'ella scorri di brou, aghjunghje più acqua.
- Tagliate i pezzi di baccalà in blocchi o pezzi, quandu ci sò uni pochi di minuti per u stufatu per esse prontu, aghjunghje i pezzi di baccalà, lasciate per circa 5 minuti.
- Tastemu di u salinu, rectificà s'ellu hè necessariu cun cura, postu chì u baccalà hà digià sali.
- Se u caldo hè un pocu chjaru è ti piace u caldo più grossu, sfracicà un pocu di patate è un pocu di risu, aghjunghje à u caldo è basta.
Sianu the first to comment