Gamberu fideuá, un piattu tradiziunale apprezzatu in a nostra cucina spagnola. Si hè spargugliatu in tutta a Spagna ancu s'ellu hà a so origine in a cumunità valenziana.
Cum'è sapete, parechji ingredienti sò boni per ellu, cum'è u risu postu chì hè assai simile, ma ciò chì più si adatta à u mo gustu hè frutti di mare, cù qualsiasi frutti di mare è un bonu brodu di pesce a fideuá esce bè. Pudete preparà u brodu voi stessu o cumprà digià preparatu, ma se avete u tempu hè megliu se u preparate in casa, ma quellu chì vendenu ùn hè micca male.
Gamberu fideuá un piattu simplice è cù pochi ingredienti, ricchi è cù assai gustu, vi piacerà sicuramente !!!
- 350 gr. gamberi sbucciati
- 400gr. tagliatella n ° 2
- 1L. brodu di pesciu
- 2 agliu
- 200gr. Tomate schiacciate
- all i oli (opzionale)
- Per preparà a fideuá metteremu una casserola nantu à u focu cù un pocu d'oliu d'aliva.
- Tagliamu l'alli, li intruducemu à a casserola è prima ch'ella diventi culore è brusgià, aghjustemu a pumata schiacciata, aghjustemu un pocu di sale è di pepe, è lasciemu chì a pumata si cuochi per circa 5 minuti.
- D’altronde, mettimu una padedda cù una goccia d’oliu è frigimu i tagliatelli, cacciemu è riservemu.
- Quandu hè frittu, intruducemu e tagliatelle in a casserola, move è aghjunghjemu u brodu, move tuttu è lasciate finu à ch'ella cummencia à bollire. Pruvemu sale è rettifichemu.
- Quand'ellu ghjunghje à questu puntu, calemu u focu à mezu, mettimu i gamberoni sopra, distribuiti in tutta a casserola, è lasciaimu coce finu à chì i tagliatelli sianu pronti.
- Deve esse seccu, spegne è lascia riposà per 5 minuti.
- Pudemu accumpagnallu cù un all i oli.
- È sarete pronti à manghjà !!!
Sianu the first to comment