Ci sò piatti cum'è questi fasgioli rossi cù ligumi è chorizo chì sò essenziali durante l'inguernu nantu à a mo tavula. Quandu avete avutu una lunga, stancante, mattina fredda cù i pedi bagnati, un tale piattu hè cunsulatore è soddisfacente.
È ùn avete micca bisognu di pianificallu. Oghje u legumi cotti in scatula Ci permettenu di preparà piatti cusì rapidamente, in solu 15 minuti. Aghju sempre un vasettu in a mo dispensa, cusì, devu solu piglià a cura di preparà a salsa di verdura è d'incorpore u chorizo. Osate preparalli?
- 1 pignata di fasgioli rossi cotti (Gutarra 560g,)
- 1 dente di agliu
- ½ cipolla
- 1 porru finu (parte bianca)
- ½ pepe verde
- 1 carruña
- 2 pezzi di chorizo
- ½ cucchiaina di paprika dolce
- 1 cucchiaia di salsa di pomodori fatta in casa
- Oliu d 'aliva
- Pepperu
- 1 chili d'Ibarra (opzionale)
- Lavamu, pelemu quandu hè necessariu è tagliemu tutte e verdure, eccettu l'agliu (l'aghju messu sanu). A facciu cù a trituratrice in modu chì sò assai chjuche è allora ùn si notanu micca.
- Mettimu 2-3 cucchiai d'oliu in una padedda è saltate a cipolla è u porru un coppiu di minuti. Dopu, aghjunghjite l'agliu, i pimentari è a carota è frigite u tuttu per 8 minuti in più per chì i sapori si mischinu bè.
- Aghjunghjite u chorizo è cucinemu un paiu di minuti per chì u grassu cummencia à liberassi.
- Allora, aghjunghje u paprika è mughjemu. Dopu, aghjustemu u pumadoru.
- Scurremu i fasgioli cù u so suchju è move bè. Fate coce u tuttu per 10 minuti cusì chì i sapori sò integrati è piglianu temperatura.
- Aghjustemu un pocu di pepe neru è ghjustu nanzu di serve, uni pochi peperoncini da Ibarra tagliatu.
Sianu the first to comment