l fajitas di pollo, pupulare in a gastrunumia messicana. Sta volta l'aghju preparati cù strisce di pollu è verdure, cundite cù spezie. Pudemu preparalli cù qualsiasi altra carne chì ci piace. Sò sirvuti in cima di frittelle di granu o di granu scaldate in precedenza nantu à una piastra o in raso.
Hè una preparazione simplice assai chì pudemu fà à u nostru gustu, i ligumi devenu esse interi è ùn avete micca da braccunà assai. Queste pancake in forma di rotulu sò divertenti da manghjà.
Pudete serve tuttu nantu à i piatti è ogni cena prepara a so fajita à u so gustu.
- 2 petti di pullastru
- 1 peperone russu
- 1 pimentu verde
- 1 cebolla
- I pumati 2
- Salt d'oliu
- Pepperu
- 1 sachet di cundimentu
- Pulimu i petti è li tagliemu in strisce micca assai spesse, tagliemu ancu i peperoni in strisce è a cipolla.
- Sbuchjate è tagliate i pumati in pezzi.
- Mettemu un pocu d'oliu in una padedda, saltemu i pimentari è a cipolla. Aghjunghjite i pezzi di tomate, saltate tuttu inseme, aghjunghjite sale, pepe, aghjustate u cundimentu chì hà digià tutte e spezie.
- Caccemu e verdure è in quella stessa padella cù un pocu di più oliu mettimu e strisce di pullastru è li doremu, mettimu un pocu di sale.
- Pigliaremu una padedda di a misura di e frittelle, metteremu qualchì goccia d'oliu è metteremu e frittelle, li faremu brusgià da i dui lati à focu mezu, ùn devenu micca esse brusgiate.
- Mittaremu e frittelle in una fonte, e verdure in un'altra è u pollu in un'altra.
- Assembleremu e frittelle, ognuna à u so gustu, prima e verdure, sopra à e strisce di pullastru. Arrotulemu a fajita è pronta à manghjà.
- Pò esse accumpagnatu da furmagliu grattatu, foglie di lattuga.
Sianu the first to comment