Bagel aranciu frittu, sapori tradiziunali
Sempre puzza à Pasqua in casa. Hè colpa di questi donut aranciu frittu, una nova ricetta da aghjunghje à u mo libru di ricette particulare. In termini di ricette tradiziunali "ogni prufessore hà u so librettu" è mi piaceva amparà un novu modu per preparalli.
A peculiarità, per chjamà in qualchì modu, di ste ciambelle aranciu fritte, hè u modu in u quale sò preparati è aromatizza l'oliu chì serà dopu adupratu in a pasta. Un truccu chì aghju amparatu quist'annu è chì adupreraghju per fà sti grandi trattamenti, spessu.
Ingredients
- Zest di 1 aranciu.
- Scorcia di 1 limonu
- 150 gr di zuccheru
- 2 ova.
- 150 g. di suchju d'aranciu.
- 150 g. D'oliu d'aliva.
- 600 g. di farina pasticceria (quella chì dumandate pò esse più o menu)
- 2 sacchetti doppia d'agenti di rialzamentu
- Un pizzicu di sale.
- oliu di girasole per frighje.
- zuccaru è cannella da sprinkle
Elaborazione
Avemu messu u oliu in una padedda è fritte a buccia di un limone in ellu. Quandu si mette à rossu, cacciate a cunchiglia è lasciate raffreddà l'oliu cumpletamente.
In una suppera Aghjustemu l'ove, u zuccheru, u suchju d'aranciu, l'oliu, a buccia grattugia di l'aranciu. Battemu finu à chì tutti l'ingredienti sò incorporati.
Dopu aghjustemu i sachets d'agenti di crescita, u sale è a farina à pocu à pocu. Mesturemu cù e verghe finu à chì a cunsistenza di l'impasto vi impone di travaglià cù e vostre mani. Cuntinuemu incorpurendu farina finu à ottene una pasta dolce, ligeramente appiccicosa.
Lasciate ripusà per 20 minuti in una suppera cuperta di imballu in plasticu.
In una padedda mettimu una bona quantità di oliu di girasole, abbastanza per chì e ciambelle ponu flutterà.
Ungemu e nostre mani cù un pocu d'oliu è di beie porzioni di pasta a dimensione di una noce, circa 35 grammi. circa. Rulemu e porzioni una à una trà e nostre mani finu à fà una striscia di circa 12 cm. chì unemu à l'estremità per furmà a ciambella.
Li frittemu mentre li formemu, senza accatastalli, in a padedda. Quand'elli sò d'oru, li giremu in modu chì si marroni ancu di l'altra parte.
Li tiremu fora è i mettimu nantu à un carta assurbente. Dopu li batteremu in u mischju di zuccheru è cannella è prisenteremu.
Più infurmazione nantu à a ricetta
Tempu tutale
Kilocalorie per porzione 387
U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.
Un cummentariu, lasciate u vostru
Aghju amatu,