Ehi #zampabloggers!
Prufittendu di u fattu chì parechji di voi site in vacanze, oghje vi portu una suluzione maravigliosa per i vostri viaghji in piaghja, in campagna o in muntagna. Quelli ghjorni di tupperware, famiglia è rilassamentu chì generalmente presentanu a frittata di patate, panini è bistecche impanate, ponu esse ancu più tondi cun sta ricetta deliziosa è (se manghjata fredda) rinfrescante di Bistecche russe «atomataos».
Quelli di voi chì seguitate stu blog sanu assiduamente chì provu sempre à copre sottilmente e ricette tradiziunali. Sta volta ùn andava micca à esse menu. Scuprite chì rolu ghjucanu u zenzeru è u peperone in sta ricetta.
#BONPROFIT
- 500 g di vitellu o di carne mista
- 50 g di pane seccu
- 40 g di cipolla
- 2 cm di radice di zenzero (invece di aduprà l'agliu)
- Ose 1
- 2 foglie di col
- Sal
- 1 lattina di pumata schiacciata
- 1 peperone russu
- 2 scaloghje
- 2 cucchiaini di zuccheru brunu.
- Pepperu
- Farina
- Mettimu u pane à macerà in una suppera cù acqua salata. Scurremu è riservemu.
- Tritate a cipolla assai finamente, sbucciate è tagliate u zenzeru è lavate è tagliate finamente e 2 foglie di col (riservemu i 3 ingredienti à parte).
- In una suppera, mischjà a carne, cù u ghjallu di 1 ovu, u pane, a cipolla, u zenzeru è u col. Amastemu finu à chì l'ingredienti sò stati mischiati bè.
- Cù l'aiutu di una cucchiaia, mettimu duie cucchiai di u mischju di carne in u palmu di a manu è femu una pulpetta. A passemu per a farina è a sfracicemu cù e nostre mani finu à ottene una spezia di hamburger grassu.
- Ripetemu st'azzione finu à chì a massa di carne sia finita.
- Frigimu e bistecche russe in una padella cù assai oliu d'oliva. Prima femu brusgià un latu, u giremu, schiacciate un pocu u filettu cù l'aiutu di una spatula per liberà i suchji è aspittemu chì si rossu da l'altra parte.
- Cacciate da u focu è lasciate riposà nantu à carta di cucina assorbente.
- Sbuchjate è tagliate e scaloghje
- Lavemu è tagliamu u pimentu
- Scaldemu duie cucchiaie d'oliu d'oliva in una padedda. Aghjunghjite e scaloghje tritate è lasciate fritte.
- Una volta incacciatu, aghjunghjite u pimentu è lasciate cacà.
- Quandu u pimentu è a cipolla sò dolci, aghjustate a lattina di pumata schiacciata, un cucchiainu di sale, duie di zuccheru è lasciate fà "chofchof" per 5-8 minuti.
- Eliminemu da u calore è passemu per u turmix.
- In a listessa padedda induve avemu fattu a salsa, mettimu i filetti russi è versemu a salsa sopra. Prontu à serve (o magazzinu in un tupperware).
Sianu the first to comment