Beh, continuu cù u mo "bikini"! È ùn lasciate micca sparisce i vostri spiriti ... Sì l'altru ghjornu vi aghju purtatu una ricetta per unu insalata mista ideale per a dieta, oghje vi portu un piattu ancu sanu è bassu in grassu, ma sta volta cun più proteine cà fibre: filetti di tacchinu cù erbe.
Sapemu tutti chì unu di i prublemi principali quandu si tratta di ùn seguità micca o di cuntinuà cù una dieta hè chì finiscimu annuiati di manghjà sempre a stessa cosa. Eccu induve cuntate assai imaginazione in cucina. Ùn hè micca listessu manghjà petti di pollu simplici o cum'è in questu casu oghje, qualchi filetti di tacchinu, simpliciamente arrustiti, chè fà li arrustiti ma prima cunditi cù alcune erbe fini chì ùn li daranu micca solu un aspettu megliu ma ancu aiutanu hà un gustu megliu. Cusì in cucina scumette nantu à a varietà è in u casu specificu di e diete, cù l'aiutu di e spezie.
- 2 filetti di tacchinu
- Sal
- Origanu
- Chjami
- Romero
- Pebru neru
- Questa ricetta hè assai simplice è u truccu per fà esce cun un gustu piccante hè di aghjunghje un mischju di spezie à ogni filettu qualchì ora prima di passalli per u grill.
- Risciacquate ogni filettu chì avete da manghjà bè (aghju messu 2 perchè ghjè a mo parte abituale ma s'elli sò chjuchi pudete aghjunghje unu di più); è dopu aghjunghje un pocu di timu, rosumarinu è origanu. Lasciate chì a carne pigliessi u gustu di ste spezie per circa duie o trè ore prima.
- L'ultima cosa serà di aghjunghje un toccu di diable (micca assai) è un pocu pepe neru macinatu minuti prima di passalli attraversu a griglia o a padella (tuttu ciò chì avete). Lasciate u focu finu à u necessariu (sò un pocu più spessi di i filetti di pollo). Mettite da parte quandu sò à u vostru piacè.
Sianu the first to comment