Finu à uni pochi di mesi fà ùn sapia micca esattamente ciò chì era un biscottu di padella, ancu s'è traduzzione di u terminu in inglese era faciule deduce chì era una biscotta fatta in una padedda. Ma micca in ogni padedda, in una padella di ferru, cum'è a catena di risturanti di Tony Roma hà fattu a moda.
Stu biscottu, chì hè di solitu prisentatu in furmatu XXL, hà un internu morbidu è un pocu cremosu è bordi tostati è croccanti. Qualcosa, l'ultime chì ùn truverete micca in questa versione rapida chì avemu preparatu oghje in u micru è chì vi invitu à pruvà s'è vo vulete dà un dolce dolce.
Questa hè una versione simplificata di i cookies skillet. Una versione vegana pensata per esse cunsumata quandu esce da u micru, o megliu uni pochi minuti dopu. Ùn saltà in ellu appena esce, perchè vi brusgiate solu a lingua.
A ricetta
- 30 g. Butirru
- 30 g. di zuccheru
- 1 cucchiara di essenza di vaniglia
- 40 g farina d'avena
- A meza cucchiara di levitu chimicu
- 25 g. crema d'amanduli
- Qualche chips di cioccolatu per decorate
- Fundemu u burru in a pignatta o ciotola in quale avemu da preparà a biscotta.
- Allora, aghjunghje u restu di l'ingredienti unu à unu eccettu patatine fritte, mischjendu dopu ogni aghjuntu finu à solu cumminatu.
- Quandu a pasta hè homogeneia, ligeramente liscia a superficia è mette uni pochi Chips di cicculata chì ci affundemu in a pasta esercendu un pocu di pressione.
- Per finì purtemu à u micru à 800W pocu più di un minutu (avete da pruvà u vostru)
- Lasciate reposà un paru di minuti è gode di u biscottu di a padella di microonde.
Sianu the first to comment