Flan casgiu casanu, ti piacerà
Oghje ti vulia purtà un altru dessert per questu Pasqua. Hè un flan di furmagliu casanu assai bonu per quelli chì amanu u furmagliu, ponu ancu pruvà lu in modu dolce.
El Flan di casgiu Hè una ricetta assai tradiziunale, è chì piace à tutti i commensali. Cusì avete digià un'idea da tastà in ogni dessert, merendella, anniversariu, ecc.
Ingredients
- 1 cucchiaia d'essenza di vaniglia.
- 1 canna di latte cundensatu (nurmale).
- a listessa metà di latte condensatu ma latte nurmale.
- 4 ovi sani.
- 3 picculi casgi in porzioni.
Per a caramelu:
- 3 cucchiai di zuccheru.
- Gocce di pioggia.
Preparazione
Questa ricetta da Flan di casgiu hè super simplice è veloce per fà. A prima cosa chì avemu da fà hè caramelu. Per fà questu, in u stessu muffa chì avemu da aduprà, aghjunghjeremu 3-4 cucchiai di zuccheru è qualchì goccia d'acqua, solu per inumidì u zuccheru è purtallu à u focu.
U focu duveria esse dolce, postu chì u caramelu ùn deve micca bollire troppu. Quandu aghju dighjà un culore biondu o neruSicondu quellu chì ti piace di più, a lasciaremu riservata per più tardi.
Dopu faremu u mischju chì serà u basa di flan. Per fà questu, in una suppera, verseremu a lattina di latte condensatu, a stessa misura di a lattina di latte condensatu ma sta volta di latte interu, 4 ova intere, 3 furmagli in porzioni è mezu cucchiau di u caffè à l'essenza di vaniglia .
Tuttu què, u batteremu bè cù u frullatore finu à chì ùn resti micca grumi. Verseremu stu mischju in a muffa duve aviamu fattu u caramelu nanzu è u metteremu in fornu 180ºC per circa 35 - 40 min apprussimatamente, secondu u fornu chì avete.
Hè cunveniente chì cù u tempu passa, vai aumentendu gradualmente a temperatura, da fà nanzu. Stu flan di casgiu serà fattu appena si vedi chì hè cumplettamente cagliata. Lasciate cool è unmold.
Più infurmazione - Flan di casgiu cù nougat Jijona
Più infurmazione nantu à a ricetta
Tempu di preparazione
Tempu di cucina
Tempu tutale
Kilocalorie per porzione 235
U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.
Sianu the first to comment