Frittelle, A quaresma s’avvicina è i frittelle di u ventu ùn mancanu micca. Sti frittelle sò i classici, postu chì avà pudemu truvà i pieni di crema, cioccolata, marmellate... Ci sò ancu cacao, aromatizzati à l'aranciu.
Ma sò assai sèmplice per preparà cusì pudemu fà in casa, sò assai boni, ricchi è fluffy. Pudete mette u sapori chì ti piace, aghju ghjustu un spruzzo di anisi, chì sò i tipichi.
Frittelle
author: Montse
Tipu di ricetta: Dessert
Porzioni: 4
Tempu di preparazione:
Tempu di cucina:
Tempu tutale:
Ingredients
- 150 ml. latte
- 100 ml. d'acqua
- 150 gr. Di farina
- 50 gr. di butiru
- Oghji 2
- 1 cucchiaina di polvere da forno
- Paghjella di salinu 1
- 2-3 cucchiai di anice dolce (opzionale)
- 500 ml. oliu di girasole
- Zuccaru per rivestisce e frittelle
Preparazione
- Per fà i buñuelos de viento, cuminciamu à mette una casseruola nantu à u focu cù u latte, l'acqua è u burro. Mentre a casseruola hè calda, pigliate una ciotola è mischjà a farina cù u levitu è un pizzicu di sali.
- Imbulighjaremu a casseruola, quandu si mischiaremu aghjunghje a farina in una volta, mischjà finu à chì a pasta sguassate da i mura di a cassetta. Eliminate da u calore, aghjunghje e cucchiara d'anisi, stirate è lasciate per 5 minuti.
- Cuminciaremu per aghjunghje un ovu, mischjà finu à chì hè ben integratu in a pasta, aghjunghje u prossimu è mischjà bè novu. Per a massa per esse più consistente, hè megliu di lascià a massa per 1-2 ore.
- Mettimu una padella cù l'oliu di girasole à scaldà, a metteremu à focu mezu. Quandu hè caldu cù l'aiutu di duie cucchiaie piglieremu pasta è furmeremu palline è l'aghjustaremu à l'oliu caldu. A faremu in picculi lotti.
- Lasceremu marrone e frittelle da tutti i lati. I traremu è li lasciaremu nantu à carta assurbente. Prima di rinfriscà, i faremu passà per u zuccheru.
- Mentre i ricoprimemu di zuccheru, i metteremu nantu à una tavola da serve.
Sianu the first to comment